...Og så som så meget andet, så bliver WHS 2003 ret hurtigt forældet, lige som man ser med f.eks. Win2000, XP, Vista.
Der findes stadigt fora, som omhandler de gamle, men de er ikke store i forhold til det nye.
Så derfor mener jeg det meget hurtigt vil begynde at handle om det nye i stedet for det gamle.
Og ret hurtigt vil vi begynde at spørge til om det er den gamle eller nye inden der gives et svar...
Der er jeg så ikke helt enig med dig. Hvis vi kigger på server versionerne fra MS, har de netop været kendetegnet ved, at de holder i "lang" tid i forhold til de alm. versioner. F.eks. laves der stadig updates til WS 2003, nu syv år efter. Officielt holder MS med at lave packs til WS 2003 fra Q2 2010, men der vil stadig blive lavet hotfix o. lign.
Ser vi på alm. Windows version, holder XP jo stadig den dag i dag (untagelsesvis, måske fordi Vista var Millenium v. 2.0?). Men officielt holdte MS først op med at sælge XP pr. 31. december 2009 (både Dell og HP sælger dem endnu).
Så jeg ville ikke have så travlt med at droppe WHS v. 1.0 (WS 2003), da MS jo har en forhistorie for problemer i første udgivelse. I kan da ikke have glemt de problemer, der var i WHS PP 1???